Post by lustnanlijetme on Feb 28, 2022 19:00:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dungelot Shattered Lands ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dungelot Shattered Lands IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder oändliga alla ▞▞▞
▞▞▞ Dungelot Shattered Lands 2022 version ▞▞▞
Rolig liten tidsfördrivare.
Rekommenderar definitivt om du gillar roguelikes. Det här spelet tar många roguelike/rpg-koncept och förbättrar dem. Utan något exp-system, istället för att metodiskt jaga varje monster på varje nivå är målet att undvika skador. Att bestämma sig för att starta varje kamp blir ett taktiskt bevery *friendly* person. Eftersom förbrukningsartiklar är avgörande i varje fängelsehåla, eliminerar det lusten att samla pengar för att skaffa ny utrustning, eftersom den bästa ökningen av pengar uppnås genom att avvery *friendly* persona en fängelsehåla. Fantastisk unik roguelike.
Grymt spel. Creative Rogue som.
Så glad att Android-versionen äntligen är här! Det här är verkligen en av de bästa mobilspelserierna jag någonsin spelat.. och Shattered Lands gör inte detta fan besviken!
Nej. Det här är ett gratisspel som har bråttom i utvecklingen för att bli ett kontantgrepp. Obalanserat spelupplägg, högt beroende av förbrukningsartiklar för att få någonting, oförmögen att slipa överhuvudtaget, löjlig kraftkrypning samt en orättvis skalning. På utvecklarsidan var den helt klart förhastad och dåligt tillverkad (massor av fel, fruktansvärd balans). Den konstnärliga sidan är dock mycket välgjord. Karaktärsdesignerna och animationerna går smidigt. En mycket fin detaljerad bakgrund. Jag skulle anlita dessa artister för att skapa ett annat spel.
Dungelot Shattered Lands Pustolovske igre tmfy
bra spel
Ett roguelikeish RPG-spel där döden verkligen betyder framsteg ändå. Fantastisk mekanik och söt grafik. Bra gjort!
Älskar spelet. Enkel design som kan ge dig en utmaning. Men jag av någon anledning när jag försöker avbryta besvärjelsen fryser det spelet.
Lite svårt... Men.. Jag kan inte very *friendly* persona spela! Den första gillade jag verkligen, men den här lade till några saker som bara gör spelet mer intressant att verkligen njuta av det
Bra spel
riktigt bra som dungelot 1.. Hoppade över dungelot 2 cuz of in app-köp.. Bra att ha er tillbaka killar
ganska tråkigt dungeon-spel. nästan 0 anpassning. skalning är alldeles för svårt för att ha roligt.
Fantastiskt spel. Fortfarande några buggar men väldigt kul!
Dungelot Shattered Lands ผจญภัย gtjg
Det enda problemet jag har är att Android-hemknapparna täcker en del av grafiken.
Det är bra
Allvarligt, det visar enhetsbakgrunden sedan svart skärm och den har bara laddats helt ungefär en eller två gånger
Cloud vara ett 5-stjärnigt spel, men vad är det för fel på utvecklarna att de inte använder Google play-prestationer, cloud save och sånt här?
Massor av slipning
Oj!
Mycket bättre än det andra spelet men inte många klasser att spela som det första spelet. Och klasserna verkar ta en evighet att låsa upp
Trevligt litet spel, bästa jag har spelat på ett tag.
Det är avkopplande, men kan ändå få dig att fokusera på uppgiften
Älskar det här spelet! Mycket slipning men det är ganska roligt.
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game Simulation ccz
Men än så länge älskar jag det här
Solid spel för att döda lite tid
Kunde inte få spelet att starta, startade om telefonen och nu fungerar det bra. Superberoendespel, älskar det helt.
Var tvungen att ge det här spelet bara två stjärnor eftersom det startar till svart skärm. Återbetalas också. Gå förbi igen och ändra mitt betyg när detta är åtgärdat. Jag hyr en Galaxy S7.
Återbetalas på grund av svart skärm
Mycket kul!
Bard song of war fungerar inte. Vänligen fixa
Devs svarade snabbt och fixen fungerade (starta om enheten). Den perfekta upprepningen av Dungelot-serien. Det har allt beroende av det första spelet och så mycket mer djup. Inga iaps, inga annonser, inga behörigheter, ingen internetanvery *friendly* personning krävs. Perfekt liten tidsfördrivare. Finns det någon chans att du kan lägga till molnbesparing?
3 stjärnor eftersom du behöver putsa % på graven 15 försök och jag har ännu inte fått ett uppsving? Jag har fastnat för att slipa och försöka ha tur med att slå en fängelsehåla eftersom du inte kan köpa föremål för att börja.
nära den ursprungliga fängelsehålan. Väldigt kul.
Dungelot Shattered Lands ماجراجویی pljh
Mycket roligt vardagsspel.
Jag gillar hårda spel, jag gillar inte att tvingas slipa guld i timmar för att försöka få tag i ett nytt föremål som "kan" hjälpa mig att komma vidare. Jag kommer att upprepa vad andra har sagt, originalet var väldigt roligt och jag spelar det fortfarande, det här som har bättre grafik slösar bort din tid. Jag antar att det saknar innehåll och utökar spelet genom slipning. Om utvecklarna tar sig tid att ta sig an balanseringen kan det bli bättre, men då kan du bränna dig igenom alla tre akter snabbt. Jag ska se efter uppdateringar.
vid första svarta skärmen och ville inte spela men att starta om min enhet löste problemet. fantastiskt spel bra jobb utvecklare
Någon strategi behövs när man går igenom. Det går inte att hacka och hugga sönder.
Jag har spelat originalet av det här spelet för många år sedan, och jag är glad att se att de fortsätter att förbättra det även i den här senaste versionen. Jag gillar allt för det mesta. Det enda jag kan komma på som jag skulle vilja se skulle vara en hjälp/ordlista med lite mer detaljer om hur vissa saker fungerar i spelet, men det skulle vara ett extra. Allt kan listas ut med lite ansträngning.
Efter att de första problemen hade lösts njuter jag av det oerhört!
Inga mikrotransaktioner för en gångs skull, och ett gediget spel också.
Fix ui gör det mer smart och gör spelet mer rättvist
Älskar det skurkaktiga spelet med några härliga vändningar som slumpmässiga händelser som verkligen kryddar saker förutom att klicka på block hela dagen. 1 stjärna för den fruktansvärda engelskan - bryter nedsänkningen från ett annars utmärkt spel.
Älskar det här spelet! Kul tidsdödare!
Vänligen implementera en knapp för att växla mellan liggande och stående läge och håll den fixerad beroende på användarens val. Den nuvarande automatiska inställningen är obehaglig, eftersom den växlar av sig själv när det känns som det, och jag vill inte att den ska växla.
Fungerar inte på HTC m9 andro: 6.0:/ endast svart skärm
Det enkla Dungelot-sökrobotsystemet återkommer, men ändringarna ger mer taktiskt djup. Den lättsamma tonen hjälper dig när du möter undergång efter död när du går vidare genom spelet. Jag ser inte så många matcher fram till very *friendly* personet, men det här kommer att bli en av dem.
Mycket bättre än jag trodde att det skulle vara
Förbättring på 2, men jag föredrar fortfarande de oändliga loppen av 1. Jag har bara spelat ett fåtal nivåer, men det verkar som om de går för kortare nivåer. Men det finns historia och utrustning, vilket är ett trevligt tillägg. Låt oss också inaktivera autorotering. Ibland när jag klickar på en trollformel och försöker backa, kan jag inte göra någonting och jag måste tvinga stänga appen. Jag har också ett ogudaktigt hat mot chomperbollarna. De är straff för att de spelar snabbt och det känns orättvist.